Polska szkoła przestaje istnieć

"Sekwencja wydarzeń będzie zapewne następująca. Jeśli lokalne szkoły specjalne zostaną zamienione w SCWEW, co ma nastąpić w 2025 r. , to we wrześniu wszyscy zastaną w szkole nową rzeczywistość, w której większość dzieci niepełnosprawnych znajdzie się w szkołach rejonowych blisko swego miejsca zamieszkania.(...) Po tej operacji prowadzenie lekcji, więc też nauczanie przedmiotowe stanie się bardzo utrudnione lub niemożliwe. Nastąpi znaczny wzrost agresji i konfliktów klasowych. Dzieci niepełnosprawne nie będą w stanie realizować programu, dzieci sprawne nie będą mogły ze względu na nieuchronny chaos. Pretensje będą zgłaszali rodzice i jednych, i drugich. Wtedy inkluzjoniści przystąpią do realizacji jednego z dwóch właściwych celów Edukacji Włączającej, czyli likwidacji podstaw programowych i podręczników.
(...)Obecnie istniejąca podstawa programowa, wymogi edukacyjne, oceny, podręczniki zostaną frontalnie zaatakowane przez inkluzjonistów jako przyczyny chaosu w szkołach. Będą oni dowodzić, że te stare rozwiązania nie pasują do rozwoju nauki, są dyskryminujące, stresujące oraz utrudniają integrację i edukację wysokiej jakości. Prawdopodobnie rok po zmianie szkół specjalnych w SCWEW powstanie nowa podstawa programowa, dostosowana do klas zróżnicowanych, czyli na poziomie uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu głębokim. Podręczniki zostaną odrzucone jako sprzeczne z prawem wszystkich dzieci do równościowej komunikacji. Trudne teksty będą bowiem niezrozumiałe dla uczniów z niektórymi zaburzeniami, zostaną więc zastąpione przez nowe teksty – proste w czytaniu i rozumieniu, tworzone już w ramach programu „Czytam i wiem”. Proste równoważniki zdań ze schematycznymi rysunkami i dużymi, wyraźnymi czcionkami zapobiegną dyskryminacji w komunikacji szkolnej, będą bowiem dostępne dla wszystkich. Wszystko w szkole będzie musiało spełniać standardy dostępności dla możliwie wszystkich dzieci, także niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu głębokim, więc zadania robione na lekcjach staną się wspólnym polem uwagi dla uczniów sprawnych i niepełnosprawnych intelektualnie.

Fragment artykułu Bartosza Kopczyńskiego Jak zlikwidować szkoły specjalne. Zwykłe zresztą też
Dziękuje @NASZ_HENRY

Wczoraj gościliśmy w @WiemyXYZ Pana Bartosza Kopczyńskiego z Ruchu Ochrony Szkoły. Ta synteza dotycząca zmian w Edukacji, zaplanowana na dziesięciolecia, zabrzmiała jak dobre sci fiction, czy kolejny "spiseq" wymyślony przez nawiedzonych Katolików czy Prawaków.
Tylko, że to juz się dzieje. Szkoły inkluzyjne, przemoc, minimum programowe, wtórny analfabetyzm mamy już w krajach Europy Zachodniej. Czas na Polskę, a forsowane zmiany przez Lewacką idealnie wkomponowują się w tę groteskę i samounicestwienie.

Dlatego tak bardzo mi zależy, aby te informacje, od Pana Bartosza Kopczyńskiego, dotarły do jak największej ilości osób. Część nauczycieli nie chce tego przyjąć do wiadomości. Niech przynajmniej zapoznają się, jaka ma być ich rola w tym procesie, bo wychodzi na to, że będą pełnić funkcję unijnych kapo nadzorujących dzieci i ich rodziny, z zagospodarowanym czasem prywatnym. Oczywiście odwieczne pytanie - Gdzie są rodzice? 

Także zapraszam do odsłuchania:
- na Twitterze - pod tym linkiem 
- na Youtubie - pod tym linkiem 

Zachęcam również do obserwowania Ruchu Ochrony Szkoły. To inicjatywa społeczna. Można dołączyć i walczyć o polską szkołę:
- serwis Ruch Ochrony Szkoły
- na Twitterze - pod tym linkiem

Podrzucam również link, aby zapoznać się z niektórymi dokumentami, które omawiał Pan Bartosz Kopczyński
- strona Towarzystwo Wiedzy Społecznej

Pozdrawiam 🙏

YouTube: 
Forum jest miejscem wymiany opinii użytkowników, myśli, informacji, komentarzy, nawiązywania kontaktów i rodzenia się inicjatyw. Dlatego eliminowane będą wszelkie wpisy wielokrotne, zawierające wulgarne słowa i wyrażenia, groźby karalne, obrzucanie się obelgami, obrażanie forumowiczów, członków redakcji i innych osób. Bezwzględnie będziemy zwalczali trollowanie, wszczynanie awantur i prowokowanie. Jeśli czyjaś opinia nie została dopuszczona, to znaczy, że zaliczona została do jednej z wymienionych kategorii. Jednocześnie podkreślamy, iż rozumiemy, że nasze środowisko chce mieć miejsce odreagowywania wielu lat poniżania i ciągłej nagonki na nas przez obóz "miłości", ale nie upoważnia to do stosowania wulgarnego języka. Dopuszczalna jest natomiast nawet najostrzejsza krytyka, ale bez wycieczek osobistych.

Komentarze

Obrazek użytkownika NASZ_HENRY

19-04-2024 [09:39] - NASZ_HENRY | Link:

  

W celu zablokowania tego lewackiego pogromu, tfu programu potrzebna jest aktywna interwencja kinetyczna😎
 
 

Obrazek użytkownika sake3

19-04-2024 [10:58] - sake3 | Link:

Polska szkoła przestaje istnieć.I co?Słychać w społeczeństwie jakiś głos troski? Owszem jest stworzony Ruch Ochrony Szkoły,ale przy dotychczasowym poziomie koalicyjnego zamordyzmu nie ma wielu szans.Jak dotąd ,,walka'' o szkołę była jedynie ,,walką'' o nauczycielskie uposażenia w ramach ,,walki'' z Prawem i Sprawiedliwością.Liczyło się tylko pognębienie PiS rękami strajkujących i rekami niezadowolonych z ministra Czarnka.z podręczników.No więc teraz mamy to wszystko na własne życzenie. Reformy a właściwie likwidacja edukacji przez panią minister Nowacką przyjmowana jest ze spokojem,obojętnością,a tak naprawdę przyzwoleniem.Tam gdzie nie ma presji nigdy nie będzie pozytywnych i sensownych zmian,a tak upolitycznione osoby jak Nowacka jeszcze niejednym nas zaskoczą.Sądzi Pani że będzie jakiś oddźwięk na NB? zapewne zacznie się i skończy jak zwykle na totalnej krytyce PiS-u,,wieszaniu Morawieckiego i Kaczyńskiego..

Obrazek użytkownika Jan1797

19-04-2024 [13:59] - Jan1797 | Link:

@Mika,
Cóż, będziemy się uczyć. 
Jest szereg pytań, które dzięki Twoim wpisom trzeba zweryfikować.
W dalekim, ale sąsiedztwie od mojego domu rodzinnego był ośrodek szkół specjalnych dla głuchoniemych. Zlikwidowano ten ośrodek w połowie lat dziewięćdziesiątych. Minister Prof. Czarnek przy wielkim sprzeciwie "środowiska" tworzył podobne ośrodki tyle, że o znacznie większej integracji społecznej niż to było w PRL-u. Teraz wszystkie te zreformowane i wyremontowane ośrodki decyzją UE zostaną zlikwidowane powodując trudne do przewidzenia źródło bezrobocia. Tak ja laik to widzę, chętnie przeczytam poprawki do moich słów… 
Zabieram się do analizy artykułu linkowanego przez Henrego.

Obrazek użytkownika Jan1797

19-04-2024 [15:42] - Jan1797 | Link:

Dlaczego w Polsce jest tak niski poziom dyskusji?
Nie gniewaj się Henry, jako laik, acz człowiek spokojny nie jestem w stanie podjąć dyskusji na temat „Czarnek musi odejść”.
Autor linkowanego artykułu to człowiek bez jakiejkolwiek wizji problemów na jutro. Tak zakończę dyskusję o tym panu. Wystarczy przytoczyć tylko jeden fakt, to że autor po wyborach zamilkł jest na tyle znamienny, że proszę o zestaw argumentów do dyskusji bardziej wymagający. Wszystko to na dzień przed tym zestawieniem?
https://eurydice.eacea.ec.euro...
W obliczu tego, co wczoraj napisałem?

Obrazek użytkownika NASZ_HENRY

19-04-2024 [17:42] - NASZ_HENRY | Link:

 

Janie jest już nowy etap!
Teraz "Nowacka musi odejść" 
Pzdr. 😉

 

Obrazek użytkownika Jan1797

19-04-2024 [18:47] - Jan1797 | Link:

Henry,
Nie o to chodzi - A jaka jest szansa, że minister będzie miała świadomość potrzeb i zmian?

Za Autorką wpisu; Wszystko w szkole będzie musiało spełniać standardy dostępności dla możliwie wszystkich dzieci, także niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu głębokim, więc zadania robione na lekcjach staną się wspólnym polem uwagi dla uczniów sprawnych i niepełnosprawnych intelektualnie.

Rozumiem społeczność nauczycielską, jeżeli tak można nazwać tę grupę zawodową ma świadomość i zaakceptowała fakt, że wszystkie te  zreformowane i wyremontowane do tej pory ośrodki decyzją UE zostaną zlikwidowane powodując trudne do przewidzenia źródło bezrobocia? 
Dodatkowo zamieszanie programowe będzie skutkować zmniejszeniem liczby godzin (np. Edukacja obywatelska zamiast HIT-u). W tym samym czasie (2026) wchodzi europejska dyrektywa budynkowa, czyli perturbacje samorządowe.
To bez złośliwości, na przykładzie znanego nam z sejmu byłego dyrektora szkoły proszę o opinię. 
Czy w tym zakresie możemy się zgodzić?
Jeśli tak.
To pytanie logiczne brzmi; Gdzie w skrócie UE zaznaczyła finansowanie zaakceptowanych zmian?

Obrazek użytkownika NASZ_HENRY

20-04-2024 [07:01] - NASZ_HENRY | Link:

 
Janie, ten link podany przez Ciebie
https://eurydice.eacea.ec.europa.eu/pl/national-education-systems/poland/reformy-w-dziedzinie-edukacji-szkolnej
zawiera całą dolinę nicości obecnego gender MeNu
Trzeba będzie wypunktować po całości😉
 
 

Obrazek użytkownika Jan1797

22-04-2024 [18:48] - Jan1797 | Link:

Henry, Dokładnie tak, 
Z prostego powodu blogerzy i komentatorzy powinni mieć świadomość reform;)